Thursday, April 7

boys always be boys!!!!

lelaki lagi....
macam aku ni tak suka dekat lelaki kan pulak kan??
hihihihihihihihihihihihi..
minggu vice versa.....

boys alway be boys..
kenapa????

sebab ini.......

perlepakan bermula.....
tengah berjalan bersama kawan-kawan dan pasangan masing-masing.....
tiba-tiba fone seorang kawan berbunyi...

diam wei.....tunang aku.....

semua diam terpinga.....
pantas si lelaki lari d tempat sunyi..walau jauh sedikit dari kami aku masi dengar butir bahasa nya....

ye yang...abang di rumah ni...tertido tula lambat jawab fone...ye ok..esok pagi kejut abang tau..bye..

aku bercakap dalam hati....
tidur??umah???
apa ni?????tunang tu yang kena tipu......
alahai lelaki.........

di tanya kenapa.....
jawapan dia kalau dia tahu aku jalan dan  lepak tanpa dia..mau mampus nak pujuk dia nanti...
ha?????jadi kalau tau ko menipu tak payah pujuk la....

hadoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
lelaki lagi complicated dari perempuan kan....
lagi kuat menipu...
konon nak tipu sunat tapi kalau kena tipu lagi cepat melatah nye....

lagi contoh....

weiii tu bukan si johan ker...cantik awek dia...tapi bukan ari tuh awek dia pakai tudung ker....

alah lelaki la beb...
lain yang betul-betul lain jugak yang skandal...

erkkkkkkkkk?????
ker????

wahai lelaki di dunia...
apa anda rasa kalau hal ini terjadi balik pada kamu...


even truth is hurt...

but better the truth than lying!!!!










thankz google


1 comment:

YANA YONET said...

betul2. tak baik tipu. lempang nak lelaki? huhu