Monday, March 21

saya pelacur saya ok!

as-salam ....

sentap hati i bila d panggil pelacur....
errrrr...
ni bukan sal isu pelacur blogger tu tau...
ni real punya pelacur.....
huhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!
ada budak mereng sms cakap aku pelacur...
adehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....
tapi tak la sentap sangat dik nun oi.....

i pelacur erk?????
ekekekekekekeekekekekekke...
pelacur-pelacur aku ni pun tak la aku kacau orang dating dik...
pelacur-pelacur aku sekurang-kurang nye ada gak sayang aku...
pelacur-pelacur aku cantik jugok tau...
pelacur-pelacur aku tak la nak belagak alim....
kau hadooooooo????

ha so aku rasa ko panggil aku pelacur pun aku ok jugak....
sebab ada standard dari ko kan....
ada level tinggi sikit dari ngko kan...
aku pelacur aku ok jer!!!!!

ko hapa??
lalat singgah taik kacau taik orang....
hahahahahahahahahhahaa....


p/s:penulis blog SARKASIS komen emtri aku woi!!!!
eekkekekekekeekekekek...
at least aku tau lucifer datang cni....

1 comment:

iz said...

org nak cakap apa,cakapla..saham utk kita juga nanti..