Monday, March 21

metafora itu perlu!

aku baru publish tajuk gempak sikit.....
saya pelacur saya ok!.....
tajuk nak gempak tuh!!!
ekekekekekekekekekekekekekekeke.....
terus orang nak label aku memang pelacur....
hadoiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!

ini nasihat seorang newbie dunia blog ni....
kalau nak menulis kena fikir....
da fikir baru tulis...
da tulis baru baca...da baca baru publish.....
dan untuk pembaca lak.....
bila baca...tolomg faham....dah faham baru komen....

kan???kan????kan???
sebab itu masa sekolah wujud perkataan metafora tuh....
tidak semestinya bila marah...bila ada masalah kenak jerit-jerit dalam blog segala...
haduiiiiiiiiii!!!!!!
maksud tajuk tuh bukan aku nak mengaku aku pelacur...
tapi aku di panggil pelacur oleh seorang yang aku tak kenal....
so daripada aku nak marah tak tentu pasal..
kita iya kan ja la cakap dak tuh kan....
nak melatah wat pa sebab benda tak betul...
ye dak????

orang yang melatah bila d kutuk ialah orang bodoh!!!!
bila d kutuk dan d kritik kena fikir dulu..
kalu yang mengkritik tuh bagus...kita amik...kita telan..kita digest!
lau tidak.....
kita boh layan jer!!!!!!

kan??kan??kan???
pahala kita dapat....
amin!!!!

bai!

No comments: