Thursday, October 20

AWAK DA READY TENGOK SAYA TIAP HARI TAK????

up status facebook:

"saya da ready nak tengok awak bangun pagi sebelah saya setiap hari....."

komen manusia sejagat:

da ready nak dengar cakap suami ker????
da ready tak melawan suami awak kelak......

grrrrrrrrrrrrrr........
soalan yang buat aku fikir balik niat aku mula-mula tadi....

maaf mungkin nampak agak kemaruk..
tapi rasa nya itu la seru kan......
aku da ready.........

aku da ready nak tengok kau setiap pagi subuh tahu......
aku da ready nak hantar kau ke pintu untuk pergi cari rezeki keluarga kita....
aku da ready tunggu kau pulang  kerja.....
aku da ready layan karenah kau bila penat...
aku da ready dengar bebelan kau kalau aku tak  kemas rumah.....
aku da ready semua..
aku paling ready nak tengok kau sampai aku mati..........


soalan aku.......

kau tuh da ready ker????


google:im waiting sayang.......




p/s:dan jawapan si pengomen.......

"aku tak kan janji aku takkan melawan...
tapi aku janji akan buat terbaik untuk pasangan aku....."

No comments: