Thursday, June 9

kita kan kawan...

petang...tenang jer dalam ofis......
aku suka keadaan ni...........
macam-macam idea masuk dalam otak....
mungkin tak sebagus lord zara punya blog..
tapi boleh la untuk luahan hati dan fikiran...

sudah 2 tahun kami kawan.......
dia memang best....
sebagai kawan!
untuk lebih????
aku pernah rasa berlebh dengan dia.....
lagi best tapi sakit nya pun lagi la jugak.....

sekarang masing-masing single dan masih berhubung...
status??? it's complicated......
sekadar untuk isi masa lapang...
tapi bukan untuk aku.....
dia sahabat dan pernah jadi kekasih aku.....
dalam otak always be like that......
belum mencuba untul lari dari kenyataan...
dia aku tak tahu.......

dia : awak kalau ada orang lain bagi tahu ya...
aku : erk??????? takkan ada lagi....
dia : tak pe kita kan kawan...
aku : ok!

dalam hati tuhan saja tahu....
apa status aku???
rebound jer ker??
untuk isi masa lapang kau??
untuk buat hanfone kau berbunyi tiap waktu???

selalu ingin cakap begitu..
ya aku manusia...
manusia mesti ada hati dan perasaan....
bukan di minta untuk lebih...
tapi datnag sendiri....

selepas berberapa bulan..
perkataan KITA KAN KAWAN masih kuat keluar dari mulut nya...
sedih.....
aku tiada harapan....
sekarang mula kan misi untuk move on...
tapi dia???
aku tak tahu isi hati nya....
ahhhhhhhhhhh!!!!!
dia pernah amik tahu pasal hati aku!
tidak!

be selfish!!!
hari ni.......

aku : saya da nak kawen....
dia : dengan sapa....
aki : ada la..cakap pun awak tak kenal...
dia : oooooooooo..

selang berberapa hari dia makin jauh.....
dia tak macam dulu......
apa dia mahu dari aku...
untuk aku pilih bahagia dia  marah sampai menjauh???

kamu sendiri cakap KITA KAN KAWAN!
aku remain silent...
sebab kau lelaki bukan aku..
so fikir la!

google: susah nak ubat hati yang da pecah untuk seribu kali nya.......

No comments: