Thursday, March 24

I LOVE U itu racun

as-salam...
aku d cabar untuk buat tajuk nih...
bertengkar dengan orang hanya dengan perkataan I LUV U!
ni penjelasan aku n perspektif aku mengenai i luv u!

i luv u itu memang racun....
dengan i luv u hidup orang berubah...
jadi gembira atau sedih....
dengan i luv u bulih buat hati seseorang tuh berbunga atau hancur....
dengan i luv u kita bulih tahu orang tuh serius atau tidak...
dengan i luv u jugak la bulih timbul kan fitnah tau!
ha sebab tu aku cakap i luv u itu racun,..

pendapat aku i luv u ini hanya akan terlafaz bila kita betul-betul maksud kan...
cuba la korang tatap mata orang yang korang xsayang , i mean kawan-kawan korang dan cakap i luv u..
korang sanggup tak???
sorry aku tak...
sebab perkataan tuh special untuk yang betul betul deserve it...
ok!

aku mintak maaf bila aku agak kampungan yer..
tapi bagi aku tidak mudah nak lafaz benda nih bila bukan dengan orang yang kita sayang..
betul tak??
bayang kan bila kita main sebut jer benda tuh.....
sehingga kan kita tengok mesej c bf/gf ber i luv u ngan orang lain..
n dia cakap tuh kawan jer...
korang leh percaya tak....
haaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
-fikir sejenak-
so over all nye i luv u itu memang racun jan la sebut da k!!!
please...apa lagi depan aku...

pendapat korang lak?????


p/s:pernah tengok wayang orang putih hari tuh..
ini dialog nye!
saying i luv u when u really mean it..
not when u feel like saying it...

No comments: