Saturday, January 29

in your face!!!!!

baru beberapa jam sampai ofis...
lepak.....
makan....
minum teh o.....


tiba2 fone bunyi.......
"i'm a single lady......i'm a single lady"


aku tengok skrin.....
-witheld-


dalam hati "sapa lagi la ni"


jawab dengan tenang dan hairan.....


d ujung talian suara lelaki...
dialog nya......
"tahniah nombor telefon anda telah menang cabutan bertuah sebanyak RM7000...."


aku tak excited.....
tapi heran...
bila masa lak la aku ada join pertandingan nih....
suara lelaki tu masih ada...
masih excited becerita sal aku menang....
cam dia lak yang menang....
hahahahaahhahaha...
aku biar n aku suruh dia kol balik....


sementara nak tunggu lelaki tuh kol balik aku ngan rakan seofis merancang nak kenak kan dia blk....
hahahahahahah...
ko ingat senang2 nak tipu aku.....
helllllloooo.......


----------------------------- sambung lagi----------------------------------------


tak sampai setengah jam handphone bunyik lagi....
masih lagu yang sama....
n kali nih aku bagi kawan aku jawab......


macam2 dia suh kawan aku buat....
last soalan dia..
"mesin ATM ckp pa..."


dan dengan selamba kawan aku jawab....


"TAHNIAH ANDA MENANG RM 7000...."


terus talian d mati kan....
hahahahahahahaahhahaahahahah.....


yang bodoh cuba memperbodoh kan dan telah d bodoh kan balik......


miahhaahahahahahahahahahahah....


LOSER..........




p/s:guys jan la percaya lau kamu dapat kol or sms gtu ya....
pesanan khidmat masyarakat tidak berbayar....


award tuk MR CALLER dr pakcik google....


2 comments:

Aku Sofinah.L said...

sy sokong tu! tipu jak...dah bnyk kli juga dpt SMS mcm tu..dari power root la..coca-cola la..yg herannya...bila masa kita join ekk...haha...

Aku Sofinah.L said...

owh ye...salam kenal cik sessy :)