Monday, December 6

drama sebabak!!

petang suda.......

ehemmmmmmmmm.......

jom minum petang guys...
hahahahahahahhha...
susu coklat layan fesbuk....
nyaman nyer....

ok entry kali nih nak jawab soalan orang tuh.....
pertanyaan aku dapat ari nih...
"ko suka aku tak"

aku jawab kat cni je la ya....
"ya aku suka kau"
kau tau siapa kau kan....
sebab ari nih kau saja tanya soalan tuh dekat aku....
hahahahahahhahahaha.....

aku suka kawan dengan kau....
aku suka bercerita dengan kau...
aku suka bila kita cerita kat sms.....
aku suka semua la....

aku selalu dengar dari kawan2 kau...
dengar cerita yang tak seberapa bagus...
tapi tak pa...
belum cuba belum tahu kan.....
hahahahhahahahahah...

aku serius......
sekarang aku tanya kau pulak....
kau serius ker??????
jawab dalam hati....
aku tak kisah kau nak cakap apa...
janji aku sudah bagi jawapan...

1 ja aku nak cakap.....
sayang aku kalau mau...
beritahu aku kalau xmau da....

ok...
deal ke tidak??????

hahahahahahahahhahaha....





p/s:cerita ini tiada kaitan ngan sapa2...
sekadar khayalan penulis...
ikuti cerita seterus nya d minggu hadapan k.
muahhhhhhhhhhhhh...


byeeeee!!!







No comments: