Monday, December 6

blogger tuk org yang educate ajer?????




cantik pix nih.....
tp sikit tersindir la.....


terpandang sebuah pix tadi d sebuah facebook...
pix yang menunjuk kan seorang blooger seakan2 nerd.....


hmmmmmmmmm..


yer ker blogger nerd...
nerd dalam bahasa melayu nya seorang yang pandai but sikit low profile la....
i means not too low profile..


alah korang faham2 sendiri la erk....
susah nak cari meaning melayu...
nerd sama la dengan geek....
hmmmmmm...


aku rasa tak perlu jadi seorang nerd,geek or terlalu educate sangat tuk jadi blogger....
senang ajer berblog ni kan....
tidak semua blog harus cerita isu semasa...
isu politik...
isu artis...
apa- apa la isu membosan kan....


ahhhhhhh...
aku malas nak ckp lagi la...
aku tak suka bila orang cakap blog mesti ada isi yang bulih educate orang lain...
huhhhhhhh...


aku berblog untuk luah kan perasaan jak..
bukan nak mengajar org,...
sebab aku bukan orang pandai...
tp aku cuma tahu hibur kan hati orang...

dont need an educated person to be a blogger......


kan????????????


p/s:luahan perasaan jer....
hahahahahahahahahahha..

No comments: