Friday, September 9

happy 2nd anniversary awak!!!!


09/09/2011.......

da masuk tahun kedua untuk kita...
walaupun tak macam dulu-dulu...
tapi masih bersyukur awak masih ada bila saya nangis....
awak masih ada bila saya rindu...
dan awak masih ada bila saya marah........

selamat ulangtahun untuk saya.....
untuk awak tak payah la kot...
sebab saya tahu awak takkan ingat punya....
sebab kalu awak ingat biar kita gaduh pun awak mesti call dan wish kan...
tak pa saya faham dan masih belajar faham.....

terima kasih untuk jadi lelaki yang pernah saya kenal dulu....
terima kasih kerana masih cuba untuk jadi "dia" yang dulu.....
terima kasih untuk jadi seseorang yang pernah singgah dalam hidup saya...
terima kasih jugak awak jadi kan saya makin kuat.....

di tarikh yang sama 2 tahun lalu....
awak propose saya jadi girlfriend awak...
dan di tarikh yang sama pada hari ini saya menangis sebab masih ingat  kata dan janji awak kat saya.....
walaupun saya tahu  awak takkan ada lagi untuk saya....
insyaALLAH akan simpan semua ni.....

selamat ulang tahun untuk kita yang pernah kenal 2 tahun lalu.......
awak masih dalam hati biar pun realiti nya  hati awak da "mati" untuk saya....