Tuesday, July 19

senyum la seperti kamu seorang saja ada mulut...

sudah masuk sebulan since "kejadian" itu.....
ya aku gembira........
tapi cuma untuk masa tuh saja...

sekarang apa yang aku rasa sebulan lalu sudah jadi lain......
tapi tidak apa...
aku sudah agak semua ni akan jadi....
sudah 2 minggu aku rasa aku dalam masa break down yang paling teruk pernah aku rasa....

nasihat kawan aku menangis jika perlu.....
jangan simpan.....
aku turut....
tapi sekarang air mata sudah habis.....
hanya mampu termenung.....
dan untuk kamu ini amaran......

JANGAN TEGUR AKU MASA AKU TERMENUNG OK!

dan tadi........
aku terima nasihat lagi......
jangan menangis untuk benda yang dah berlalu....
setiap orang ada masa naik dan turun..
akan rasa gembira dan sedih......
akan ada tangis selepas ketawa.....
dan akan ada orang lain kalu dia sudah tidak mahu....

just live your life.....
dan SENYUM LA SEPERTI KAMU SEORANG SAJA ADA MULUT......


life is too sweet...


terima kasih....

No comments: