Monday, June 13

sudah belajar berhenti sayang orang..

suda lama tidak menangis.....
sudah lama tidak rasa air mata saya jatuh lagi.....
mungkin sebab sudah rasa perlu berhenti menangis......
penat yang teramat sangat........

hari ni rasa nya air mata aku sudah cukup keras untuk mengalir lagi..
mungkin sebab aku sudah belajar berhenti sayang orang.....
aku saja paksa persaan aku untuk terus bertahan.....
mungkin betul cakap mereka...
aku saja keliru!

sudah mahu nekad...
aku takkan menangis lagi.....
aku takkan merayu lagi.....
aku sudah ada semua tapi aku masih kejar yang aku tak ada...
cukup tak mahu......

cukup sakit apa aku rasa....
cukup seksa orang buat aku.......
buat hati aku macam sampah.....
mugkin aku bukan terbaik......
tapi hati dan perasaan aku tak pernah nak membohong....

sedih!!!!
dan nekad aku mahu belajar berhenti sayang orang!!!!!!


google:leave me alone n i shall rise by my own...

2 comments:

Unknown said...

belajar berhenti sayang orang?? nak belajar dekat mane eh??

DILEMA WANITA said...

bgus ler...syg biar berpada2..