Wednesday, March 30

susah nak bina blog rupa nya...

as-salam....
entri merapu jap...

da seari semalam aku tak update blog....
sebab aku sekarang kena jaga 3 blog dalam 1 masa...
hadoiiiiiiiiiiiiii!!!!!
susah gila.......
ada 3 blog...blog aku...blog kawan-kawan aku....
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...
seorang nak ni...seorang nak tuh...
aku rasa aku da jadi macam mak budak da sekarang....
tapi mak untuk blog-blog mereka.....

dan sekarang aku tahu rasa susah nya nak bina sebuah blog untuk jadi cantik...
haizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.........
bila seorang tuh da ada ni...seorang lak tak dapat ni..
nak buat dua-dua tak boleh lak....
huhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!
dan akibat nya blog aku yang berhantu....
warghhhhhhh!!!
reaht...setop...tarik nafas......

esok aku sambung lagi ya kawan-kawan.....
aku akan promote sekali....

k bai!

No comments: