Thursday, February 10

cinta....cita-cita....sahabat....

10022011
khamis malam jumaat keliwon.....

bukan nak cerita hantu yer.....
nak imbas kenangan lalu.....
korang ingat tak...
masa sekolah rendah tiap- tiap tahun  buka sekolah jer mesti kena panggil duk depan...
n soalan yang akan kita dapat...
 
"cita-cita kamu nak jadi apa????"


"guru,polis,doktor"


"ok....ingat cita- cita kamu nih....besar kang jan ingat nak bercinta jer..."


kata- kat cikgu aku dulu beb...
hahahahahahahahahah...
masa dia ckp nih aku senyum jer...
xfikir apa pun...
budak lagi ye dak........

da meningkat dewasa....
aku masuk sekolah menengah..........
dapat nasihat dr cikgu lagi........

"jangan la nak bercinta2 time masih belajar nih....nih baru sekolah...nnt da masuk universiti mesti jumpa yang lagi baik dari ini"


aku senyum lagi bila dengar tuh...
sebab da mula terasa da......
masa cikgu ni nasihat aku memang da start kapel da..
hahahahahahahahahahahahahah......

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...
kalau la aku dengar cakap cikgu dulu...
mesti sekarang da jadi doktor kan??
hihihihihihihihihihihh......


sekarang da besar.....da kerja........n alhamdullillah nasihat cikgu saya dengar dulu biar pun xsuma....
n sekarang  cita-cita,cinta dan sahabat.....
da 3 benda ni pulok kena jaga........
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

nasihat cik sessy......

jangan belakang kan cita-cita demi cinta...
dan jangan belakang kan sahabat sebab cinta....







mode cik sessy:bila blog d copy n paste......
                        nak maki pun xdapat nak nolong ni ha......
                        huhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....

1 comment:

Anne Nurain said...

Salam.. aku tag ko.. hihi..
http://anne-nurain.blogspot.com