Sunday, February 13

boycott valentine....

ehemmmmmmmm...
ramai da warga blogger mewarwar kan sal boycott valentine nih..
saya pun join tanda setuju k!!!!!!
sory xjumpa banner....
but still sokong..

korang da tau kan kisah d sebalik valentine nih...
hmmmmm..
xperlu cita panjang juz nak ingat kan diri n semua yang beragam islam..
xpayah kot nak tunggu valentine day baru nak romantik...
hahahahahahahahahahahahah....
relex2 sudeh.....
biar jeles tengok orang mendapat bunga...coklat..dan hadiah...
jeles dunia tak pa..
jan ikut kang kat akhirat xkan ada nye orang nak bg ko bunga bagai....
kan2?????

iman kita setipis kulit bawang....
bukan nak kata dengan xsambut valentines dapat pahala banyak tau...
cuma sekurang -kurang nye kurang jugakz ler dosa kita kan...
dunia da akhir zaman....
banyak  kan amal kurang maksiat jer la yang mapu kita buat....

hammmmbbbbbbooooiiii...
ye ye aa aku ceramah kan..
da2 ni cuma peringatan jer....
xpayah tunggu hari kekasih kot baru nak berkasih sayang.....

ok....

jom boycott valentine day!!!!


google bg sya..

4 comments:

shahsyaz said...

say no!!! tp sy bukan sambut valentine, cume sy mengingatkan diri bahawa pd tarikh 14.02.2005 sy telah selamat mendaftarkan diri di sekolah. skg sy dh 6 tahun meninggalkan sekolah tuh, tp still igt agi...

nieza said...

wahhhhhhhh...
ingat erk....
lama da tuh...
hihihihihiihih..

Eiymah Fahimah said...

Hai Nieza..baru singgah ur blog! Nice blog..hehehe.Saya pun sama xsuka sambut2 valentine day ni dari dulu sampai sekarang

nieza said...

hye...
tq eiymah......
hihihihihihihihi..
yup berabis duit jer kan....
tq follow erk...