Saturday, February 12

bila mabuk tukar jadi vavi!!!

haippppppp.....

korang biasa tengok tak kat tv bila orang putih mabuk macam2 jadi kan??
ada terbuka sana tebuka cni....
ada jatuh sana jatuh cni...

credit too google...



hahahahahahahahahhahahahaha...
tido pun sampai jadi cam tuh.....
tp nih nun kat sana je la kot........
kat cni xnmapak sangat lagi kan..
bb aku pun mn da kawan pemabuk sampai jd cam nih....

nak habaq mai nih...
yang selalu aku dengar la kan....
bila orang mabuk nih kompom semangat "jihad" dia menjadi- jadi....
kompom kebal la......
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...
ye ker kebal?????
dia jer kot perasaan kebal kan.....
selalu dengar jer tp bebaru nih kena kat batang hidung sendri....
mak aaaaaaiiiiiiiiiiiii...
terus aku yang naik kebal....
hahahahahahahaahahahahahha....

orang mabuk g tampar budak sekolah kat sekolah adik aku....
gilo eh!!!!!!!!!
da mabuk p laik buat benda xpatut....
jadi agak wajar jugak la kan bila aku cakap BILA MABUK JER TKAR JADI VAVI!!!
heran gak napa dia g tampar budak tuh....
budak tuh lalu jer kot depan dia......
n bila tengok muka c pemabuk tuh...
tuhan je la tau macam na....
agak nya lagi budak dr budak yang kena tampar tuh.......
ok tuh masa dia mabuk la berani.....


bila esk aku g amik adik aku dr skul..
aku tgk muka yang sama...
cuma sekarang cr dia bejalan agak lurus da.......
hahahahahahahahahahahahahah...
da agak da budak yang sama.........
tp kali nih kunun dtg sana nak mintak mahap....
hamboiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!
suka ati ko ajer yer da tampar ank org ko nak mintak mahap....
masa tuh nak saja aku langgar budak tuh tau....

tp aku ingat tuhan lagi...
aku xmabuk dan xkebal..
jadi aku biar jer budak tuh..
tau jugak budak tuh takut rupanya...
ingat kan bila mabuk da tukar jadi vavi dan da kebal takkan takut pa2 da....
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....
sungguh pathetic budak tuh.......

so korang please la!!!!!!!
lau nak sangat kuat dan kebal jan tunggu time mabuk..
g jer gym cr punching bag..
kasi puas ati korang yang kunun nye kuat tuh....

k la...
hbs da...
aku hangin 1 badan bila ingat budak tuh..
ni tuk peringatan kita gak.....

bye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


2 comments:

farhaniza azman said...

orang mabuk mang scaryyy.. huuu.. jom folo sini..kompem xde org mabuk..tingtog ade.. hee
http://holylightfarhaniza.blogspot.com/

aeiy said...

aku dolu mse stdy kt srawak pon..kne cmtu ar..budak2 sarawak kalo mabuk keje nk hentak orang je...mse tu dorg mabuk dlm 12 org hentak aku ngn mmber kau perghh....senak dada aku ni..tp..yg wt aku balas balik mse dorg grad kt semnnjung..aku nmpak dorg konvo...aku cari bdk sarawak yg hentak aku ngn mmber aku...aku kitai smpai pecah bibir....smpai dorg sujud mntak maaf kt aku....aku xsuke orang mabuk...orang mabuk mmng FAK