Monday, December 20

quick update!!

20122010...
bz n miss my blog....


eheeeeeeemmmm...
da 2 ari x update blog...
really2 miss mine.....
hahahahahahahahahahahahahahha...
sangat bz bearapa ari nih....
maklum la musim perayaan kan...
makin ramai la orang yang kirim duit.....
hmmmmmmmmmm...
n makin cepat la kami capai target n dapat bonus nih!!!!!
yeahhhhh!!!!
hahahahahahahahahahahaha.....

n semalam aku da g kelas ceramah tuk lesen...
best jugak la...
walaapun aku borink nak mampos....
cikgu borink..
yang duk sebelah aku lak terlebih peramah...
hadooooooooiiiii....
5 jam aku duk layan lawak xjd budak tuh....
gila jer tak....
hmmmmmmmmmmmm.........

xpa la.....
da berlalu....
n nnt next level nak amik exam lak...
hmmmmmmmmmmmmmmm....
xsabar....
n hope suma lancar k!!!!
doak an saya k pembaca sekalian...
gagagagagagagagagagagagagaga..

No comments: