Sunday, November 14

sya SS!!!! ^_^

thing u should know about me!!!!
ok2...
entry pas nih nak cita sal sya!!!!
hahahahahahah...
syok sendiri kan....


1,2,3 mula.........


-sya suka ketawa....but at the same time saya pun suka ngs gak...
-lau sya xsuka sya akan ckp say xsuka...
-lau sya suka sy akn terus terang....
-sya suka mkn.....
-saya akan jd hipokrit ikut keadaan....
-sya kuat bejalan....
-sya suka becerita tp hanya dalam FB...(lau real bisu kot)
-sya xda boyfruend..
-saya ada ramai bestfren...
-sya xsuka berLADIES2,tp sya bkan tomboy..
-sya suka tgk katalog mkanan n baju2...
-sya sayang famili sya...
-saya ada cita masa silam yang urg xtau...
-sya suka warna hitam sangat2...
-sya suka tgk realiti show...
-sya suka menyibuk...
-saya suka kerja sya...
-sya sangat suka coklat n minuman bergas..
-n laik 1....SAYA MMG SINGLE...
-Fb tuh tempat sya bermain2 jak...
ok?????


kla.....
hbs suda....
sya pun pening pa yg saya suka n xsuka nih...
hahahahahahhaha..
cam lari tajuk da...


fly awayyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!

No comments: