Tuesday, November 23

do not enter!!!!

ok2.....


now kita cita antara golongan lelaki yang xpatut kacau hidup aku....
hahahahahahhahaha...
borink fikr masalah..
jd aku wat la entry ni....
d larang terasa k!!!!


1....2...3....


mula!!!!


-pertama dont ever say i love u kat aku....
bb aku leh rasa ko ikhlas ka dak....


-dua jan pena mintak duit kat aku!!!!
pantang aku nih.....


-tiga jan mau trep dan bertrep baik ngan pandai depan aku..
bb aku sungguh menyampah ngan urg perangai gtu...


-empat jan pernah biar aku lau aku nangis n ada masalah.....


-lima aku xsuka lelaki yang suka memaksa.....
palink xsuka.....


-enam aku xnak kawan ngan org malas!!!!
malas yang masih harap kan duit mak bapak tuk hidup...


-tujuh aku xsuka lelaki yang bekuku panjang dan hitam!!!!
hahahahahahahahah....


-lapan jan ajak saya kuar malam or kuar dating time sa kerja.....


-sembilan aku xska lelaki selekeh.......


-sepuluh aku xsuka lelaki yang ckp aku ini e2 pada hal dia laik teruk...


-sebelas aku xsuka mulut lelaki yang cam perempuan bila gaduh...


-dua belas aku xsuka lelaki yang suka naik tgn lu marah....


-tiga belas aku xsuka lelaki MEROKOK!!!!!!


-empat belas aku xsuka lelaki PENIPU!!!!1


k la....
hbs da....
byk sanagt la....



tp yang penting sekali aku nak warning JAN PENA CUBA MAU KAT AKU k!!!!!!!
lau dak mesti ko nyesal punya....
hmmmmmmmmmmmm


(>_<)







gambar sekadar hiasan........

No comments: