Friday, October 29

ehemmmmmm...

hye suma...
hekhekhekhekhek....-trep artis laik ya-

lama x update erk....
hmmmmm...
nak cita sumthing...

ari tuh aku ada post sumthing pasal jodoh baik tuk yg baik2 jak kan...

                      baca dulu nih tuk refresh

marah aku time tuh...
bb org ckp lelaki baik tuk perempuan baik...
hmmmmm...
jd yang jahat cam aku nih??
hihihihihih...

but td aku ada terbaca laik benda cam nih d fesbuk...
hmmmmmm...
xabih laik topik ni erk..
hihihihihihi....

tp kali ni fikiran aku cam terbuka gak la pas bc...
hmmmmmm..
n nak buka fikiran kawan ku yg pena menyindir aku suatu ketika dulu...

huhhhhhhhhhhhhhhhh...
jodoh yang baik tuk org yang baik...
soklan yang tiba2 kuar cam na lak lau yang jahat nih nak dapat yang baik...
jawapan:jahat ka baik ka dari perangai org tuh...
perangai bulih ubah...
pandai  kita bimbing perangai pasangan kita xmustahil kita dapat gak title
'lelaki baik tuk perempuan baik'......

kan???????

hihihihihihihi...
pandai2 ja aku nih..
tp betul la..
so.....
think postive....
TUHAN tu adil...
xsuma yang cantik dapat cantik...
xsuma yang buruk akan buruk...


-sessy-

No comments: