Monday, January 17

aku ini wanita!!!!

BEN ASHAARI

rasa terpanggil tuk join segmen blogger hebat a.k.a idola ku.....
ben ashaari.....
penat selongkar n im intrested in this segmen....
yang nak join sila klik ini........

wanita ada rasa cemburu....
wanita sekuat mana pun air mata tetap jadi teman setia.....
sama macam aku......
d usia 23 tahun aku suda jumpa ramai lelaki yang xtentu hala....-tidak semua ok-
d maki... d marah....tp d balas dengan diam..
sabar menahan atas nama cinta...
tp tu dulu...
now i am stronger than before......
nieza yang dulu naif skunk da besar.....
pengajaran berjumpa lelaki yang salah dulu buat aku lebih tabah mengahdapi masa depan...
dan mungkin sebab itu aku xperlu kan insan yang benama lelaki lagi dalam hidup aku....
sekarang aku suda kejar suma impian aku..
alhamdullilah tanpa lelaki aku bulih hidup dan suda d buktikan ok!!!!!

n nasihat tuk kaum adam.....
jan pandang rendah bro....
sebab skunk aku tak pandang ko pun....
hahahahahahahahahahahahahahahah......

k habis...
sory if terjiwang ckit!!!!

No comments: